Nový interní pomocník. DORA usnadňuje orientaci v předpisech
V Centru pro regionální rozvoj zavádíme nového digitálního kolegu. Seznamte se s DOROU – DOkumentovým RÁdcem, chytrým asistentem založeným na umělé inteligenci, který pomáhá zaměstnancům rychle a jednoduše najít informace ve vnitřním předpisech a směrnicích.

Už žádné zdlouhavé listování v dokumentech. DORA najde odpověď během pár vteřin, ať už ve webovém rozhraní Copilot chat, nebo v Microsoft Teams.
🔎 Co DORA umí?
🧭 Krok k efektivnějšímu úřadu
DORA je jedním z nástrojů, které v CRR postupně nasazujeme v rámci širšího přístupu k digitalizaci a využívání umělé inteligence. Testování už máme za sebou a v současné době můžou asistenta využívat všichni naši zaměstnanci (přes 500 lidí po celém Česku).
DORU kompletně vytvořili naši kolegové. Nešlo o externí zakázku, ale o interní řešení, které ušetřilo nemalé peníze a dává nám kontrolu nad tím, jak nástroj funguje.
🤖 AI jako součást každodenní praxe
DORA není jediný nástroj s umělou inteligencí, který v CRR využíváme. AI nám už dnes pomáhá s:
🗓️ Co chystáme dál?
AI plánujeme zapojit i do kontroly veřejných zakázek či konzultací pro žadatele. A už teď víme, že zkušenosti z CRR budou zajímavé i pro další instituce veřejné správy. Na podzim proto navážeme na úspěšný lednový seminář a uspořádáme webinář Regiony 4.0: AI v praxi veřejné správy, kde mimo jiné představíme DORU a další užitečné nástroje veřejnosti.
Sdílení zkušeností je pro nás klíčové, tak si to nenechte ujít a získejte know-how i pro svůj úřad. Sledujte náš web pro více informací.
Protože budoucnost státní správy začíná teď a tady.
Jak AI mění náš úřad