Snadné čtení

Kdo jsme?

  • Jsme Centrum pro regionální rozvoj České republiky.
  • Jsme vládní agentura pod Ministerstvem pro místní rozvoj.
  • Zlepšujeme život v českých regionech.

Co děláme?

Pomáháme s realizací projektů, které mění život kolem nás k lepšímu.

Díky evropským fondům a národním dotacím se podílíme na:

  • výstavbě nových škol a školek,
  • opravách silnic,
  • pořízení vybavení pro hasiče, záchranáře i zdravotníky,
  • modernizaci knihoven a kulturních center
  • a dalších projektech, které pomáhají obcím, městům a lidem ve všech krajích Česka. modernizaci knihoven a kulturních center.

Také kontrolujeme, jak se evropské a veřejné peníze využívají, a dbáme na to, aby byly čerpány správně a férově.

Jak vám můžeme pomoci?

  • Poradíme vám, jak získat peníze na váš projekt.
  • Pomůžeme vám s přípravou žádosti o podporu.
  • Zajistíme, že vše proběhne hladce a bez problémů.

Další informace: